3 d’octubre del 2012

Pastissos casolans

Hola tot@s els que em llegiu,

Em dic Montse i m´agrada fer postres i pastissos i els vull compartir amb vosaltres en aquest blog. La meva debilitat es la xocolata i si es del 70% millor, si observeu la majoria de postres que faig porten xocolata, tot i que m´agraden molts tipus de postres.El Sacher es el meu preferit
 
Des de petita que sempre ajudava a la meva mare quan es posava a fer alguna de les seves delicioses postres, pesava la farina, el sucre, separava els rovells de les clares e intentava muntar-les, ja que ella les muntava perfectes i tot amb batedor manual!! 

Gràcies a ella, vaig aprendre a fer anar els estris, el forn, i tots els petits detalls que te la cuina.

El meu primer postre, utilitzant el forn jo sola, el vaig fer quan tenia 12 anys i vaig fer unes magdalenes. Els meus pares m´havien regalat  El meu primer llibre de cuina i com em va agradar!!! 

Espero trobeu alguna recepta que us agradi i accepto suggeriments, idees per millorar, critiques.

Aniré posant fotos i receptes que vagi fent, la majoria m'han arribat de la família, d'amigues... i també de cursos de rebosteria que he participat, encara que algunes receptes les he he modificat al meu gust i així li donc el meu toc personal.

Si voleu contactar amb mi, ho feu en aquest mail cacao070@gmail.com

Montse Riera






2 comentaris:

  1. Mmm... estan boníssims! Aquest cap de setmana vaig provar el teu pastís Sacher i estava deliciós. A tothom li va agradar molt. Tot un èxit!
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Marc, m'alegro que fos un èxit!!

    ResponElimina