22 de gener del 2016

Coca de iogurt sense gluten

El meu primer pastís sense gluten coincideix amb la meva primera recepta d'aquest any al blog. M'el va demanar la meva filla per celebrar el seu aniversari i aixi tothom en pogués prendre. Es molt fàcil de fer i el resultat ha estat bonissim.


Ingredients
  1. 3 ous
  2. 2 mides de sucre
  3. 2 mides de farina d'arròs 
  4. 1 iogurt natural
  5. 1 mida de farina de blat Maizena
  6. 1 mida d'oli
  7. 1 sobre de Royal
  8. ratlladura de llimona
  9. anís
Preparació 
  • Encenem el forn i el posem a 180 graus i ens posem a fer-lo. Separem el iogurt en un bol i aixi el tenim de mida per seguir.
  • En un bol posarem els ous sencers i el sucre i els batrem amb l ajuda de la batedora i sino teniu ho feu a ma, fins que es blanquegi i dobli el volum.
  • Despres afegirem la ratlladura de llimona i el iogurt que havíem reservat i seguim baten a una velocitat baixa, afegirem l'oli sense parar de batre a poc a poc i un rajet d'anis.
  • Per acabar afegirem la farina d'arròs, la farina de blat i el Royal tot tamisat i seguim baten, ara pujarem la velocitat.
  • Un cop ho tenim, agafem un motllo i l'untem amb una mica de mantega i farina d'arròs perquè no s'enganxi la massa i ho posem a coure al forn uns 40 minuts aproximadament. 
El traiem del forn i desemmotllem. Un cop el tenim fred el partim per la meitat i el farcim, jo en aquest li he posat nutella.

Quin éxit va tenir em va dir la meva filla!!! Ràpid es va acabar!

Bon profit!!!
Montse Riera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada